15 april 2014

Briefje aan de RET

Beste RET,

Op lijn 21 en 24 die 's ochtends vanaf Lage Filterweg richting Blaak vertrekken lijkt het wel een vertrektijdenbingo. Vanochtend besloot de tram van oorspronkelijk 06u59 al een minuut eerder vol gas door te rijden waarna de tram van 07u08 op z'n dooie akkertje richting Blaak rolde waardoor ik mijn trein miste. Dat de NS aldaar besloot om een volledige trein te schrappen (met nog meer vertraging tot gevolg), kan de RET natuurlijk niks aan doen, maar samen met het tramgedonder van deze ochtend zorgt het er wel voor dat mijn humeur nu tot Siberische temperaturen is gedaald.

Ik vind het prima dat de RET zo strak is op het controleren op vervoersbewijzen, maar daar mag wel een hogere punctualiteit tegenover staan. Helaas is deze verwachting al bij tal van andere logge vervoersorganisaties geen waarheid geworden en ik vrees nu ook weer dat ik meer kans maak om de staatsloterij te winnen dan dat ik een keer op tijd kom met één van uw trams.

Niks verwachtend verblijf ik.

Met enigszins vriendelijke groet,

Victor den Heijer

Geen opmerkingen: